Umów wizytę w urzędzie skarbowym, nowe zasady obsługi bezpośredniej

Od 20 lipca cztery urzędy skarbowe w woj. wielkopolskiego wprowadzają nowy model obsługi bezpośredniej podatników. Sprawę podczas bezpośredniej wizyty w urzędzie będzie można załatwić wyłącznie po wcześniejszym zarezerwowaniu planowanej wizyty. Zmiany zostają wprowadzone w celu zapewnienia podatnikom jeszcze większego bezpieczeństwa oraz komfortu podczas załatwiania spraw.

Nowy model obsługi od 20 lipca wchodzi pilotażowo w czterech urzędach skarbowych naszego województwa tj. Urzędzie Skarbowym w Koninie, Urzędzie Skarbowym w Lesznie, Urzędzie Skarbowym w Pile i Urzędzie Skarbowym we Wrześni. Rezerwować wizyty będzie można od 6 lipca. Najprościej zrobić to przez Internet. Wystarczy skorzystać z usługi „Wizyta w urzędzie skarbowym – umów" na stronie www.wielkopolskie.kas.gov.pl lub na stronach poszczególnych urzędów skarbowych korzystając z zakładki „Jak załatwić sprawę w urzędzie".
Na wizytę można umówić się także telefonicznie pod numerami telefonów wskazanymi w tej zakładce lub podczas osobistej wizyty w urzędzie w punkcie „Rezerwacja wizyty" zlokalizowanym blisko wejścia.

- Liczymy, że nowa możliwość rezerwowania wizyt przez Internet ułatwi podatnikom załatwianie ich spraw. Umawiając wizytę możemy skorzystać z kart usług, dzięki którym będziemy wiedzieli jakie dokumenty ze sobą zabrać. Z kolei dzięki wprowadzeniu zasady, że bezpośrednio w siedzibie urzędu obsługiwani są wyłącznie klienci umówieni, chcemy uniknąć kolejek co z pewnością powinno poprawić komfort obsługi podatników.

Od sierpnia wielkopolska KAS planuje rozszerzenie nowych zasad obsługi na wszystkie urzędy skarbowe w województwie.

Oczywiście nadal aktywne pozostają wszystkie dotychczasowe zdalne formy załatwiania spraw w urzędach skarbowych do których zachęcamy w pierwszej kolejności. Oprócz infolinii Krajowej Informacji Skarbowej oraz możliwości załatwienia swoich spraw podatkowych poprzez strony: www.podatki.gov.plwww.biznes.gov.pl można skorzystać ze specjalnych, dedykowanych numerów telefonicznych działających w poszczególnych urzędach skarbowych. Ich numery można znaleźć na stronach poszczególnych urzędów w zakładce Kontakt.

- Do urzędu umawiajmy się jeśli jest to niezbędne, a wizytę zarezerwujmy przez Internet, żeby niepotrzebnie nie czekać w kolejce oraz dbać o bezpieczeństwo swoje i innych klientów.

« wstecz

[obiekt mapy] Starostwo Powiatowe w Wągrowcu - lokalizacja

Dane teleadresowe

Dane kontaktowe

Starostwo Powiatowe
ul. Kościuszki 15
62-100 Wągrowiec

tel. +48 67 268 05 00
fax +48 67 262 78 88